Saturday, November 21, 2009

Alhamdulillah...

19 Nov 2009,Khamis..Kini tibalah hr yg slme ini di nnt2kn semua pljr SRAB Khairiah Kuala Terengganu..Masing2 b'debar m'nuggu result UPSR yg akn d'umumkn oleh guru PIBG sekolah,Cg.Yusuf...aku juga x t'kecuali di antara mereka..Debaran kian t'rasa apabila nma2 yg mndpt 5A dan 4A 1B d'panggil seorg demi seorg..Sygnya nma aku tidak t'senarai..Apabila tba gilirn 3A 2B,aku m'genggam tgn temanku(Akmal)yg duduk b'sebelahn dgnku..Akhirnya nma aku tlh d'umumkn mndpt 3A 2B..Alhamdulillah!!Terima kasih Ya Allah..Air mata mula m'basahi pipi krn b'syukur ke hadhrat Illahi,biarpn 5A bkn milikku..nmun aku x akn b'putus asa..p'jalann hdupku masih lg jauh..Byk lg peperiksaan yg harus aku jalani di alm sekolah menengah(PMR,SPM n STPM)Fuh..byk lg tuh(",)..Aku redha dan pasrah ats kehendak Illahi..mgkin ape yg t'jd ada hikmahnya yg t'sendiri..Cme kite je yg x tau..Allah m'rncg sesuatu yg lbih baik drpd ape yg kite smue hrpkn..

Wallahu'alam..

Maimanah M.Lokman..

No comments:

Post a Comment