Friday, November 13, 2009

-Kepada sahabat2ku 4 Nasaie ,uhibbukum fillah!!-

Banat of 4 Nasaie..

Aku mgkin x sekuat kini,jika Allah tidak m'hadiahknku sahabat2 seperti mereka.Terasa manisnya p'sahabatan b'sulamkn k'ikhlasan dan terasa indahnya ukhuwwah jika b'temu & b'pisah hnya krnNya.Mereka byk m'bntuku dlm p'juagn ini,m'beriku semangt tatkala aku lemah tak b'daya,b'kongsi pengalaman suka duka b'sama dan m'nyedarkn aku dr terus hanyut dlm lamunan hidup yg penuh kebohongan ini.

Dengan k'hadiran mereka,hidupku b'tmbah bahagia dan ceria.Setiap hari yg dlalui,sgt b'makna buatku..aku bahagia melihat mereka bahagia.Terima kasih ya Allah krn m'ngurniakn aku sahabat seperti mereka.Aku sedar inilah hikmah Allah m'ciptakn sahabat..sahabat yg b'ukhuwwah ats dasar cinta kpdNya.ّّّّ

"Ya Allah semoga engkau kurniakan k'sejahteraan hidup kpd mereka yg aku sayangi,berikan mereka kejayaan ddunia dan akhirat, bekalkan mereka kekuatan dlm menempuh onak dan cabaran hidup ini serta tekadkanlah iman dlm hati mereka agar terus teguh djalanmu.."
We are One!!

No comments:

Post a Comment